Over ons

De lokroep van online

The Content Room is op- en ingericht door Ad Killian. Zijn roots liggen in deAd Killian journalistiek. Hij groeide op tussen het krantenpapier, maakte jacht op nieuws, schreef interviews en reportages, voerde eindredactie en gaf vorm aan content dat toen nieuws werd genoemd.

Totdat de lokroep van online weerklonk. Hij liet het papierwerk achter zich en stortte zich op landelijke nieuwssites om zijn loopbaan te vervolgen als webredacteur en content manager voor online media. Daar ligt nu zijn hart.

Dus produceert The Content Room on- en offline content volgens journalistieke principes: betrouwbaar, relevant, evenwichtig en geloofwaardig. The Content Room maakt het verschil in de wereld van contentcreatie door journalistieke vaardigheden te combineren met de wetmatigheden die online gelden.

Het levert content op die zijn werk doet.

‘Als content manager weet je waar de interesses en behoeftes van het publiek liggen. Je tilt waardevolle informatie boven water en verpakt deze in aansprekende producties. De ingrediënten tekst, beeld en headlines moeten kloppen, elkaar aanvullen en versterken. Geplaatst in de juiste context kom je tot een verhaal dat inspireert, aan het denken zet, ontroert of entertaint.’
Ad Killian

contentcreatie